- Ponad 350 tys. odbiorców
- Blisko 500 publikacji medialnych
- 5 edycji raportów tematycznych
Projekt ma na celu popularyzację wśród Polaków aktywnego i bezpiecznego korzystania z płatności bezgotówkowych. Coroczną kulminacją działań jest Tydzień Płatności Bezgotówkowych, w czasie którego odbywają się m.in. konkursy dla młodzieży, konferencja prasowa (m.in. w 2020 r. z udziałem Ministra Finansów), kampanie w mediach społecznościowych oraz akcje edukacyjne
i promocyjne z udziałem partnerów, w tym banków i mediów. WIB jako koordynator projektu uczestniczy także w pracach Koalicji na rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności.
Kadr z filmu „Co dzieje się z Twoimi pieniędzmi, gdy płacisz kartą”
opublikowany podczas Tygodnia Płatności Bezgotówkowych,
październik, 2020 r.
Najważniejsze działania i inicjatywy:
- Lekcje, wykłady, webinary dla uczniów,
studentów i seniorów - Wystąpienia tematyczne podczas konferencji
zewnętrznych - Badanie „Białe plamy w akceptacji kart
płatniczych a wykluczenie finansowe”
- Badanie „Płatności bezgotówkowe
oczami Polaków” - Filmy i animacje edukacyjne
- Artykuły i dodatki medialne